Actie: Cold Classic Car Experience

EEN REIS OVER DE WEGEN VAN NOORWEGEN EN ZWEDEN VOOR STICHTING KLAVERTJE2
cce2
Gert-Jan de Reus: “In de eerste week van maart ga ik samen met mijn vriend en tennismaat Rob de Vries, meedoen aan de Cold Car Classic Experience. Dit houdt in dat we samen met nog 15 teams in auto’s die ouder zijn dan 30 jaar, besneeuwde wegen gaan bedwingen in het robuuste landschap van Noorwegen en Zweden. Wij hebben voor deze tocht een Volvo 760 uit 1982 gekocht. Met alle teams zijn we 1 week van  ‘s morgens  tot ‘s avonds onderweg om de routes af te leggen. Het wordt daardoor een flinke uitdaging.
Deze tocht wordt door ons niet alleen voor de lol gereden, maar ook met als doel geld in te zamelen voor Stichting Klavertje2. Het doel van deze stichting is bekendheid te geven aan de zeldzame erfelijke en ongeneeslijke aandoening genaamd het Syndroom van Usher. Met onze actie willen we  Lotte, Roos en hun lotgenoten  helpen. Lotte en Roos zijn 2 zussen uit Alkmaar die beiden lijden aan deze ongeneeslijke aandoening. Hierdoor zullen beide zussen de komende jaren zowel doof als blind worden. Dit is natuurlijk een vreselijk vooruitzicht. Stichting Klavertje2 zal het ingezamelde geld gebruiken voor onderzoek naar een behandeling die er nog niet is.
Om geld in te zamelen voor Lotte, Roos en hun lotgenoten zijn wij op zoek naar sponsoren. Je wordt onze sponsor door  onze vriendje voor een tientje te worden. Na betaling van minimaal 10 euro mag je je naam op onze auto zetten. Mensen of bedrijven die meer dan 50 euro sponsoren kunnen een sticker bij ons aanleveren die wij op de auto zullen plakken. Desgewenst kunnen wij na aanleveren van jouw  ontwerp ook een sticker laten maken.  Je donatie is een éénmalige actie en geeft geen verplichtingen voor de toekomst! 100% van jouw donatie gaat naar Stichting Klavertje2.
Als je Lotte, Roos en hun lotgenoten wilt helpen door ons te sponsoren dan wil ik je vragen om mij dit te laten weten door te reageren op dit bericht. Geef dan direct ook het bedrag door dat je wilt sponsoren. Ik zorg dan dat je een betaalverzoek ontvangt. Als je een sticker hebt of wilt laten maken dan verneem ik dat ook graag van je.
Alvast bedankt, mede namens Lotte, Roos en Klavertje2 voor alle steun, want jouw bijdrage kan voor hen hét verschil maken hoe zij hun toekomst kunnen waarnemen!”