De fietsmeiden één jaar later: een verslag

Eén jaar na de fietstocht naar Parijs is dit plaatje geschoten, uiteraard weer bij een sportief evenement: surfen in wederom Frankrijk. Het surfkamp is Roos aangeboden door het VriendenFonds van de Vriendenloterij op voordracht van Pinoké, de hockeyvereniging waarvan Roos in de zomer van 2016 afscheid heeft genomen.

Lees verder voor het verslag.

2017-08-07-PHOTO-00000006“Hey allemaal, Joy hier!

Afgelopen week ben ik, samen met de fietsmeiden en Morris, Hunter en Fien, naar Frankrijk geweest. Het leek me leuk om jullie daar even iets over te vertellen!

Omdat we eerst met zijn allen op roeivakantie zouden gaan via de postcodeloterij, maar dat niet door kon gaan vanwege te veel inschrijvingen, leek het ons echt geweldig om met zijn allen te gaan surfen aan de Franse kust! Zo gezegd, zo gedaan, we hadden het al een jaar van te voren geplant zodat iedereen mee kon. En nu is het alweer voorbij… zo raar!

Maar ik kan jullie met zekerheid zeggen dat het een geweldige week was en dat we allemaal stuk voor stuk enorm hebben genoten. Het surfen was superleuk, maar wat ons vooral is bijgestaan zijn de mensen die we hebben ontmoet. De meeste mensen kenden ons verhaal en iedereen leefde zo erg mee. Dit was heel erg fijn, voor Roos, maar ik denk voor ons allemaal. We zijn een heel hechte groep geworden en met een van onze begeleiders, Noud, zijn we op zo’n mooie manier verbonden geraakt!

Ook Beau, de fotografe van het kamp, heeft ons als extraatje een fotoshoot met zijn allen gegeven. De foto’s zijn heel erg mooi geworden. Deze week vergeet ik nooit, en ik denk niemand van ons. Het was top om na Parijs weer met zijn allen naar Frankrijk te gaan en dit keer zonder te veel aandacht naar alles wat er speelt, maar vooral om daar met ze allen te genieten en herinneringen te maken, WANT DAT IS GELUKT!

Nu zijn we allemaal weer in Nederland met nog 3 weekjes vakantie, en iedereen gaat zo weer zijn eigen pad, maar deze week heeft een prachtig plekje gekregen en heeft mij enorm veel positieve energie gegeven. GENIET VAN HET LEVEN en WE HEBBEN ELKAAR!!”